niedziela, 26 marca 2017

Niebezpieczne kłamstwa

Kupiłam ją w listopadzie, przeczytałam  w lutym, spodziewałam się bestsellera takiego jakim okrzyknęłam inne książki Becci Fitzpatrick. Czy moje oczekiwania się spełniły?

Szczerzę mówiąc, zabierałam się za tę książkę wiele razy. Nie jestem do końca pewna czy to wynikało z braku czasu, chęci czy tego, że pierwsze strony sprawiły,że wylądowała pod łóżkiem i kurzyła się przez parę tygodni.
Biorąc pod uwagę moją książkową depresje i to, że prócz codziennego spoglądania na moje zapasy  i wewnętrznej chęci nie byłam w stanie sięgnąć bo żadną cegiełkę. Myślę, że śmiało  można mi zarzucić, że po prostu nie chciałam dać jej szansy.
W końcu   nadszedł  ten wielki dzień, w którym wkurzyłam się sama na siebie  i tak spędziłam kolejne dni na  czytaniu wszystkiego  co wpadło mi w ręce, aby tylko nie dopuścić do siebie myśli ile czasu utraciłam.


Pierwszą książką były "Niebezpieczne kłamstwa" Becci  Fitzpatrick to od niej  chciałam zacząć. Książka pomimo trudnego początku zyskała moje zainteresowanie i z uśmiechem wracam do historii, którą przeżywałam kolejnego dnia. Skoro zapadła w pamięci to oznacza, że warto szepnąć o niej więcej słów.
Jeśli bohaterka tej książki w wyobrażeniu autorki była taka jak na okładce, ja miałam w głowie zupełnie inny obraz.  Ale to już indywidualna sprawa.
Fabuła opowiada o tym jak szybko możemy stracić wszystko co posiadamy. Jak bardzo nasze życie jest ulotne i kruche, a to co mamy dzisiaj nie musi otaczać nas  jutro. Chociaż wydaje nam się ,że teraz jest źle  i mogło by się wszystko zmienić czy po prostu rozpłynąć w powietrzu to kiedy tracimy  to czego nienawidzimy ciężko nam znieść samotność i pustkę.
Estella  pragnęła lepszego życia, ale była wolna, miała miłość i plany, lecz pewnego dnia to od czego przez większość lat uciekała odebrało  jej wszystko co miała.
Przestała być wolna a przeszłość znikała za jej plecami. Wiedziała, że już nigdy nie będzie mogła wrócić ani się zatrzymać.
Objęta programem ochrony świadków zmienia swoje życie nie mogąc zamazać wspomnień i strachu. Co ją czeka w nowym miejscu?  Czy jest dla niej jeszcze miejsce gdziekolwiek?
To wszystko można odnaleźć w książce.

Ta pozycja porusza i wciąga, ale mimo wszystko inne książki tej autorki dawały mi więcej do myślenia i bardziej uzależniały. Była przyjemna ale do samego końca czegoś mi brakowało.
Mimo to polecam ją, kupiłabym tę pozycje kolejny raz. Tylko może postawiłabym trochę niższą poprzeczkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Design


Wszystkie treści zamieszczane na tym blogu są mojego autorstwa oraz chronione są prawem autorskim [Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa: 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych].

Nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej zgody.

( Dz.U. z 2000 r.Nr 80, poz. 904 )

.

.

Search