czwartek, 23 marca 2017

Dzisiaj mam 19 lat...

        Kiedy zaczęła  tworzyć tego bloga w 2012 roku nie ukrywając, chciała zdobyć świat. Odnaleźć swoje miejsce, zbudować pewien początek, który dałby możliwość na rozwój, przyszłość i marzenia. 
Zaczęła od opowiadania. Przedstawiła tam siebie w swoim, na tamten czas idealnym świecie z wymarzonym nieznajomym i światem, który siedział w jej głowie i sercu, czekając na realizacje. 
Po latach dorosła już autorka mimo wielu błędów, które popełniła oraz mnóstwa nie stylistycznych zdań, które napisała czuję ogromny sentyment i radość, że wtedy była tak odważna by gonić za marzeniami. 

   
     Dzisiaj mam 19 lat, studiuję i odnalazłam swojego wymarzonego nieznajomego.
Wiele rzeczy się wydarzyło i dużo na pewno wkrótce się zmieni bo wszystko ma swój czas i miejsce ale mocno wierzę, że warto walczyć o siebie i pasję.
Pięć lat temu bałam się, równocześnie ograniczając przez swój strach. Teraz czuje się odważna i pewna tego, że to nowy lepszy początek. Mimo tego, że wtedy się poddałam  i to nie jeden raz, nie czuję, że straciłam czas. Wiem, że na tamtą chwilę potrzebowałam zmian i tak musiało być. Gdybym wtedy nie zrezygnowała teraz bym nic nie napisała, a może już by mnie tu nie było.  
Po coś zniknęłam jak również po coś zostawiłam wszystko w internecie. 

  Nawet jeśli jestem jedyną osobą,która to przeczytała, nie żałuję. Było warto wziąć długopis do ręki i poczuć tę siłę,że mogę wszystko.




Kami 










1 komentarz:

  1. W końcu! Trzymam kciuki oraz czekam z niecierpliwością na następny post ❤🙊✊

    OdpowiedzUsuń

Design


Wszystkie treści zamieszczane na tym blogu są mojego autorstwa oraz chronione są prawem autorskim [Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa: 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych].

Nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej zgody.

( Dz.U. z 2000 r.Nr 80, poz. 904 )

.

.

Search