niedziela, 3 listopada 2013

Podsumowanie - Październik 2013




Aż sama nie mogę się sobie nadziwić jak wiele zmian wprowadzam w blogowe życie. Bo w końcu ja na pewno jednego życia nie mam. :)
W końcu skoro w rzeczywistości zmiany mi nie wychodzą to chociaż w drugim życiu mogę się wykazać.
Za nami święto zmarłych ten dzień zawsze napawał mnie zadumą, jednak mam wrażenie, że z każdym rokiem przeżywam, to bardziej , mocniej i intensywniej.
Podczas października wcale nie było tego aż tak  dużo, ale z racji tego ,że dla mnie miesiąc bez książki to miesiąc bez życia to coś tam się znalazło.
Nic z przeczytanych pozycji nie były świeżo zdjętych z półek księgarni, niestety.
Za to z bibliotek wychodziłam nie raz.






Saga "SZEPTEM "  

# Szeptem                      Becca Fitzpatrick

Wydawnictwo Otwarte


Czy już mówiłam, że to kolejna seria którą przeczytałam szybciej niż godziny snu ?
Kolejny raz bestseller !     
                                                                                                                           9/10



Czasem zdarza się miłość nie z tego świata. Naprawdę nie z tego świata...
Patch jest tajemniczy i zabójczo przystojny. Nic dziwnego, że szesnastoletnia Nora uległa jego urokowi. Niemal natychmiast w jej życiu zaczęły dziać się rzeczy, których nie da się wytłumaczyć. Chyba że...
Chyba że ktoś wie, że znalazł się w samym środku bitwy. Bitwy, którą od wieków toczą Upadli z Nieśmiertelnymi. O Twoje życie.
Ale cicho sza... Są tajemnice, o których mówi się tylko szeptem.




# Crescendo

                                                                         Becca Fitzpatrick    
                                                                    Wydawnictwo Otwarte                                    10/10 


Crescendo to kontynuacja bestsellerowej powieści Becki Fitzpatrick Szeptem.
Patch to wielka miłość Nory. To także jej Anioł Stróż.
On uratował jej życie, ona wyrwała go z otchłani potępionych. Są sobie przeznaczeni.
Jednak Patch wydaje się zamieszany w niewyjaśnioną śmierć ojca Nory. Dziewczynie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo…
Tajemnice budzą niepokój, niepewność przeradza się w strach.




# Cisza


Nareszcie koniec burz między Patchem a Norą. Zakochani przeszli dramatyczne próby wzajemnego zaufania i lojalności, uporali się z sekretami z przeszłości i połączyli dwa światy pozornie nie do pogodzenia. Wszystko to w imię miłości przekraczającej granice między niebem a ziemią.
Ale zło nie śpi. Nora i Patch będą musieli podjąć desperacką walkę, w której stawką jest ich uczucie.




# Finale
   Becca Fitzpatrick     
Wydawnictwo Otwarte                                                  10/10 


Finale – zapierający dech w piersiach ostatni tom bestsellerowej sagi " Szeptem "
Becc'i  Fitzpatrick.

Nora jeszcze nigdy nie była tak pewna swej miłości do Patcha. Upadły czy nie, to on jest tym jedynym. I choć wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że ta dwójka stanowi dla siebie śmiertelne zagrożenie, dziewczyna nie ma zamiaru rezygnować z ukochanego. Teraz muszą połączyć siły, by stoczyć ostateczną walkę o życie.
Starzy wrogowie powrócą, pojawią się nowi, a ktoś zaufany okaże się zdrajcą. I choć role zostały rozdzielone, Nora i Patch nie wiedzą, po której stronie przyjdzie im walczyć.
Czy istnieją takie przeszkody, których nawet miłość nie pokona?



Kiedy odnajdę wreszcie trzecią część  gdyż w ferworze kończącego się października pomieszały mi się prawdy z fikcją, i zamiast przeczytać wpierw trzeciej części a dopiero czwartej ja zabrałam się do roboty na opak. Tak więc recenzja wkrótce. 


# Pamiętnik Nastolatki 7 

                                Beata Andrzejczuk                                                    10/10 
Wydawnictwo Rafael 

Ostatnia już część jednej z najlepszych książek pisanych w formie pamiętnika dla młodzieży. 
Pełna emocji, wzruszeń, kłótni jak i rodzicielskich sprzeczek powieść. 
Jak z każdą  kończącą  się serią, popłynęły łzy wzruszenia, nie tylko samej autorki. 
Jestem bardzo związana z tą książką, mimo ,że oddalam się od takich książek, nadal do niej wracam, a zbliżające się zimowe wieczory tym bardziej mnie do tego namawiają.Siódemka kończy się wielką kropką, i oby nikt o niej nie zapomniał. W skrócie bohaterka jest Natalia, z którą idziemy przez całe gimnazjum jak i liceum. Dziewczyna napotyka na swojej drodze chłopców, jak i zdradliwe przyjaciółki. Wszystko pisane jest w formie pamiętnika, a pięknie ułożone zdania uzbrojone w epitety, tylko bardziej poruszają naszą wyobraźnie. Jak wiadomo , z wcześniejszych części Maksym i nie tylko on wraca ,i broni Natalii ile może.Jestem przekonana, że Pamiętnik Nastolatki utrzyma się na powierzchni jeszcze długo, a ja z utęsknieniem czekam na kawę z autorką w Warszawie. 



# Lepiej nie pytaj 

Hilary Freeman 
Wydawnictwo Akapit press 



Hm. Recenzji nie znajdziecie, bo książkę po pierwszej stronie odłożyłam. Pewnie to kwestia tego, że byłam na tę książkę od początku obojętnie nastawiona. Nie chcę jej oceniać ,bo nawet nie doczytałam jej do końca, jednak mi książka nie podeszła. 

# Ogon Kici -
 Ewa Nowak 

                                                         Wydawnictwo Egmont                                                           
9/10 

Jak dobrze wiecie, uwielbiam wszystkie książki Ewy Nowak, dosłownie wszystkie. 
Mogłabym teraz rzucać tytułami m.in " Lawenda w chodakach" , "Diupa" , " Krzywe 10"  ,
 "Bardzo biała wrona  "itp. itd
Książki Ewy Nowak mają to do siebie ,że już po pierwszym zdaniu czujesz ekscytacje,i czujesz się wciągnięta na maksa. Kolejna rzecz którą wprost uwielbiam w książkach owej pisarki, to to ,że w każdej następnej książce pojawiają się bohaterowie wcześniejszych. Co tworzy taką piękną aurę. Nie zapominasz o wcześniejszych, a nawet dowiadujesz się czegoś ciekawego ! Naprawdę serdecznie wam polecam wszystkie pozycje bez wyjątku. A co do "Ogon Kici " opis z książki : 

Kicia zdała właśnie do maturalnej klasy i chce spędzić najbliższe lato na obozie ze sprawdzonymi przyjaciółmi. Jednak od pierwszego spotkania z Dawidem nic już nie płynie gładko i spokojnie. Zamiast na obóz harcerski Kicia jedzie na obóz surwiwalowy, wikła się w trudne i niezniszczalne uczucie. Szczęście przeplata się z rozgoryczeniem. Autorka zadaje czytelnikowi bardzo ważne pytanie: czy miłość beznadziejna ma jakikolwiek sens? A jeśli nie, to dlaczego jest aż tak pociągająca? Ogon Kici to powieść, którą powinna przeczytać każda młoda osoba myśląca, że panuje nad swoim życiem, uczuciami i przyszłością...


No i te tytuły ! Są takie..ah. pełne magii ! :) 



Mimo wszystko, ten miesiąc był dość obfity w książkach. A sagi "Szeptem " nie zapommne do końca życia .

Październik 2013 







                                                                                                                             Lovebook 

1 komentarz:

  1. Szeptem czytałam, Finale mam na półce, ale nie czytam, bo brak środkowej części. Cieszę się jednak, że podobały Ci się bardziej niż pierwsza część - dzięki temu może się ruszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Design


Wszystkie treści zamieszczane na tym blogu są mojego autorstwa oraz chronione są prawem autorskim [Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa: 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych].

Nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej zgody.

( Dz.U. z 2000 r.Nr 80, poz. 904 )

.

.

Search