niedziela, 6 maja 2018

Pułapka uczuć - Slammed - Colleen Hoover





Tytuły w Polskiej wersji :  Pułapka Uczuć
                                          Nieprzekraczalna granica 
                                          Ta dziewczyna 
Tytuły orginalne :             Slammed 
                                          Point of retreat 
                                          This girl 


Wydawnictwo :                 YA 




Wreszcie wzięłam się w garść i postanowiłam napisać wam kilka słów na temat powieści "Slammed" Colleen Hoover czyli pierwszej części z cyklu " Pułapka Uczuć " 


Książka opowiada historię dziewczyny, która wyprowadza się ze swojego miasta do zupełnie obcego dla niej miejsca. Zabiera ze sobą mamę, brata i wspomnienia.

Od samego początku Layken nie jest przekonana do nowej sytuacji  i nie czuje się tam dobrze, do czasu spotkania Willa. Chłopaka mieszkającego po drugiej stronie ulicy. Ich spotkanie diametralnie zmieni ich dotychczasowe życie. Pytanie czy na dobre czy złe?

 Książka opowiada o miłości cierpieniu, rozstaniach, trudnych decyzjach i prawdziwym życiu, które z dnia na dzień może nas zaskoczyć i zmienić kompletnie tor.

Głównymi bohaterami są Will i Layken. On idealny, wymarzony, wyśniony a Layken? Dla mnie to ona była idealna. Podziwiałam ją za jej decyzję, podejście  do życia i problemów. Urzekało mnie to, jak potrafiła wybaczać i patrzeć na drugiego człowieka. On był po prostu ideałem, przystojnym, dojrzałym, mądrym, opiekuńczym ale dla mnie to ona pokonywała nieprzekraczalną granicę.





Tak wiem .... brzmi to banalnie ale dla mnie to jest właśnie najlepsze - przeczytać coś co Cię zaskoczy nie w momencie gdy się tego spodziewasz!



Seria podzielona jest na 3 części :





Pierwsza opowiada historię oczami Layken i angażuje nas w całą fabułę, druga jest kontynuacją historii bohaterów natomiast trzecia pisana jest od nowa przez Willa.
I tutaj jest haczyk który mnie trochę rozwalił. Trzecią część czytało mi się najciężej. Gdybym miała więcej czasu odłożyłabym to na potem by trochę odetchnąć. Mimo tego, że w trzeciej części dochodzą pewne szczegóły to historia jest na nowo opowiadana i za wiele nie wnosi.  I to mnie trochę męczyło, próbowało zanudzić ... wiedziałam co się wydarzy a czułam niedosyt i chciałam więcej i  więcej po ostatniej części.
Myślę, że za jakiś czas wrócę do trzeciej części  i przeczytam ją z większym zaangażowaniem i chęcią kiedy trochę odpocznę od całej Pułapki uczuć.

Podsumowując mimo tego, że fabuła  wydaje się być nieróżniąca od innych.
W tym przypadku historia Layken  zaskoczy was jeszcze tyle razy i zburzy wasze najśmielsze oczekiwania. Tego wam życzę...









https://www.instagram.com/kampisanei_/

Przeczytałam pierwszą  część w wersji papierowej a dwie kolejne jako ebooki.








1 komentarz:

  1. Tak bardzo chcę to przeczytać, a tak dużo mam zalegających tytułów, ale nadrobię :)
    Pozdrawiam
    Stelladj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Design


Wszystkie treści zamieszczane na tym blogu są mojego autorstwa oraz chronione są prawem autorskim [Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa: 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych].

Nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej zgody.

( Dz.U. z 2000 r.Nr 80, poz. 904 )

.

.

Search