sobota, 19 października 2013

Wiadomości Szeptem

Witajcie! W końcu dobrnęłam do końca, pół dnia męczyłam się z zmianą wizerunku na blogu i w końcu mi się udało ! Są jeszcze dwa szczegóły które zamierzam zmienić, ale wszystko w swoim czasie. Czuje zachwyt ale też zmęczenie, cały dzień to nade mną wisiało, i tak strasznie chciałam już zobaczy końcowy efekt , mam nadzieje że wam się podoba .Chciałam żeby powiało świeżością, i mam nadzieje że się udało.Mam parę ogłoszeń, nowinek i innych takich.W sobotę za tydzień a nawet już w czwartek zaczynają się targi książki w Krakowie, niestety mnie tam nie będzie choć strasznie bym chciała, marze o tym dniami i nocami choć wiem że to marzenie ściętej głowy. 


W sobotę również odbywa się spotkanie blog-erek po targach ( tutaj ukłucie w sercu przechodzi w palpitacje serca ) marze o tym ,by jakaś niewyjaśniona siła zabrała mnie tam,właśnie tam...ale to niestety nie możliwe.Więcej na ten temat dowiecie się tu :  http://www.wkrainiestron.pl/  gdzie Gosiarella wprowadzi was w temat, i może zwabi na tę piękną targową przygodę.Przedwczoraj skończyłam czytać pierwszą część " Szeptem"  Becca Fitzpatrick, a teraz jestem w trakcie drugiej części ( a raczej na jej końcu ) . Stwierdziłam, że dodam recenzje wszystkich trzech części porównując każdą, i dokładnie powolutku rozkładać pod siłą mocy recenzentki.Wiem,że nadal nade mną wisi recenzja trzech ? Książek..bardzo was przepraszam ale kompletnie brak mi czasu, liceum mnie bardzo pochłania, i znajduje ledwo czas na czytanie a gorzej z pisaniem. Ale staram się, jestem w trakcie nowego rozdziału (wcześniejsze znajdziecie tu :http://pisanemarzeniem.blogspot.com/ ) ogólnie rzecz biorąc wszystko jest napisane (z recenzji ) jednak jest to jednak nadal chaotyczne, i potrzebuje momentu by wszystko poskładać.Mam nadzieje,że nowy wygląd da nam jeszcze więcej poweru i pognamy z książką w ręku jeszcze szybciej.Na razie zapraszam was na fb : https://www.facebook.com/kampisanei , i do starszych postów.Całuje ,Lovebook  

4 komentarze:

  1. Kami! Blog wygląda świetnie! Dzięki za rozpowszechnienie infa o spotkaniu po targach:* Qrcze też strasznie żałuję, że Cię nie będzie. W końcu chciałabym poznać Cię osobiście! Mam jednak nadzieję, że jeszcze nam to wyjdzie ^^
    Co do książek to czytałam tylko Szeptem, więc czekam na zbiorczą opinię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiarello! Strasznie bym chciała by w Krakowie przywitali mnie limuzyną i bukietem kwiatów ^^ . Kiedyś przyjdę ,przyjadę, przylecę nawet na piechotę ,i spotkamy się ;) A jak nie to zapraszam na targi książki w Warszawie!
      Jutro wypożyczę trzecią cześć i zabiorę się za wielką recenzje :)
      Dzięki za miłe słowa, i za pomoc :)

      Usuń
    2. Spoko;) Z tą limuzyną i kwiatami musi się udać! W końcu co jak co, ale blogerów trzeba zacząć traktować odpowiednio ;)
      Przyjemnego czytania, czekam na notkę ;)

      Usuń
    3. Słusznie ! W końcu , co z tego że pisarz wyda książkę ? Aby mógł zaistnieć musi dostać recenzje pełną szczerości aż do bólu !

      Usuń

Design


Wszystkie treści zamieszczane na tym blogu są mojego autorstwa oraz chronione są prawem autorskim [Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa: 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych].

Nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej zgody.

( Dz.U. z 2000 r.Nr 80, poz. 904 )

.

.

Search