piątek, 19 lipca 2013

Adam - Elżbieta Jodko -Kula


ADAM - ELŻBIETA JODKO-KULA 

Kochani, podczas mojej ostatniej wizyty w bibliotece wypożyczyłam książkę pt.Adam .
Jednak książka kompletnie mnie nie poniosła.
Czytałam z tej serii już "Uciekinierka " i myślałam ,że ta też mnie pociągnie za sobą.
A jednak.
Ogólnie książka opowiada o młodym chłopaku który przechodzi trudne chwile , kiedy jego rodzice są po rozwodzie ,a jego siostra nie żyje.
Kiedy wszystko się sypie, matka chłopaka postanawia iść na terapię rodzinną.. Chłopak z początku jest bardzo nie ufny, i nie przychodzi na spotkania, tak jak i jego Ojciec.

Książka opisywana jest z perspektywy dwóch rodzin - terapeutka i jej córka oraz rodzina z nastolatkiem którego rodzice są po rozwodzie i chodzą na terapię rodzinną.
Książka wydała mi się chaotyczna , a z początku w ogóle nic nie rozumiałam.
Nie wiem jak się zakończyła bo w połowie odpuściłam.
Ja nie polecam, ale przy kolejnej wizycie w bibliotece wezmę  inną z tej serii i napiszę.

Lovebookk

3 komentarze:

  1. W serii "Nastoletnie problemy" nie ma ksiązki zatytułowanej "Kamila". Adam zaś nie jest synem terapeutki, a jedynie jej pacjentem. Terapeutka ma córkę i też jakies tam kłopoty - jak to w życiu. Tylko jedno z rodziców Adama chodzi na terapię. Nie wiem czy książka jest bardzo trudna, ale widzę że czytelniczka nie zrozumiała z niej nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, przepraszam to mój błąd. Ale jak sama zauważyłaś, nie zrozumiałam tej książki, i nie przypadła mi.
    Zaraz napiszę sprostowanie , dziękuje za celną uwagę.
    Pozdrawiam.
    Lovebook

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszą książką przeczytaną z tej serii była "Uciekinierka", która bardzo przypadła mi do gustu. Przeczytałam jeszcze kilka, między innymi Adam. Nie powaliły mnie na kolana, ale były idealne na jeden wieczór po zabieganym dniu. :)

    OdpowiedzUsuń

Design


Wszystkie treści zamieszczane na tym blogu są mojego autorstwa oraz chronione są prawem autorskim [Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa: 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych].

Nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej zgody.

( Dz.U. z 2000 r.Nr 80, poz. 904 )

.

.

Search