niedziela, 25 sierpnia 2013

Przystojny jestem a ona mnie nie chce

PRZYSTOJNY JESTEM A ONA MNIE NIE CHE --> MAŁGORZATA NOWACKA 

Kochani a o to kolejna pozycja ostatnio przeze mnie przeczytana .
Od czego tu zacząć ?
Książka zasadniczo krótka, dla tych co wolą mniej stron ale więcej przyjemności -wręcz idealna!
O "przystojnym" słyszałam już dość dawno, co jakiś czas dochodziły do mnie półsłówka, coś tam przebąkiwałam o zakupie, ale kończyło się w końcu na niczym.
Nie sądziłam ,że jednego dnia postanowię ją w końcu kupić, drugiego poznam autorkę, a trzeciego spotkam się z nią osobiście !!! Czy to nie jest piękne ? Czy to nie jest szczęście ?



I do tego książka leży już na mojej półce (eh, wciąż szukam pięknego, schludnego , regalika na moje książkowe bogactwo ) z najpiękniejszą dedykacją jaką mogłam dostać :) (Bardzo dziękuje Gosiu )
Ale przechodząc do sedna sprawy
Książka jest napisana prostym ,lekkim językiem, bez owijania w bawełnę !!! i super! W końcu znalazłam książkę lekką, ale też delikatną, z wyczuciem. Od razu widać, że jest z perspektywy chłopaka ( bardzo gratuluje autorce, przecież to strasznie trudne, bycie kobietą, a pisać jako chłopak, mm. to dopiero sztuka! )

Trochę o autorce:

Małgorzata Nowacka - debiutantka, ale o wielkich marzeniach i wielkiej sile. Jako nastolatka wiele książek przeszło jej przez ręce, a "przystojny jestem a ona mnie nie chcę", przeleżało parę dobrych lat, czekając na swoją chwilę i w końcu się doczekało! :) 

Parę słów o fabule :
Michał, idzie właśnie do liceum ze swoim przyjacielem ,a tam ? Istny meksyk! Wiola, Kasia, Ola a może Maja ? Tyle dziewczyn i dylemat - którą wybrać ?
Randki, kolacje, kwiatki, tyle wydatków! Później nowa praca w przebraniu hamburgera ( w końcu trzeba zarobić na zachcianki przyszłych żon ,co nie ? :)
Co więcej ? Książka pisana jest w formie pamiętnika, dlatego wszystko ma pełny obraz na życie nastolatka.
Przyznam szczerze ,że w pewnym momencie nasz bohater zaczął mnie denerwować, ( a to dlatego ,że jego myśli i uczucia ( które były w niektórych chwilach bardzo chamskie ! ) miałam na tacy!
Co jeszcze ? Jakieś minusy ?
Trochę krótkie ...dlaczego ,tylko 144 strony?!

Książkę naprawdę polecam czytelnikom w wieku 13-16.
Dla mnie była to miła odskocznia, od tych ciężkich tematów, o których czytam i czytam.
Choć przyznaje się, że z początku po pierwszych stronach, nie byłam pewna co ja tu robię.
Mimo dobrze napisanej książki,  z początku czułam się nieswojo, ale jeszcze parę stron dalej i byłam w pięknej krainie, z pyszną szarlotką z lodami waniliowymi i z uśmiechem na twarzy połykałam resztę pamiętnika.
Co mnie rozśmieszyło ?
Te zdania wypowiadane przez Michała :
"Ale przecież ja jestem przystojny " :) haha.
Książkę nie  jest tak łatwo  zdobyć , ale kochani dla chcącego nic trudnego ! Jestem pewna że sobie poradzicie. :) Najszybciej jest zgłosić się do samej autorki "Małgorzaty Nowackiej " a tam dowiecie się więcej :)
Jest to debiut młodej kobiety , dla której wasza opinia jest słońcem na niebie. Dlatego bardzo was proszę, jeśli tylko złapiecie przystojnego w łapki, to zostawcie parę słów na jej profilu o tu :
https://www.facebook.com/PrzystojnyJestemAOnaMnieNieChce?fref=ts

Komentując -motywujecie :)

Bardzo polecam




i zapraszam oczywiście do czytania :)

Lovebook







15 komentarzy:

  1. Dziękuję za piękną recenzję:) Ciesze się, że moja książka, pomimo, że inna niż te, które czytasz podoba się, to fajne uczucie, że jest ,,miłą odskocznią'' dla czytelnika.
    Pomimo trudności związanych z dystrybucją tej książki, nie poddam się, napiszę kolejną i ją wydam!!!
    PS Wygląda na to, że ostatnie 17 zł przeznaczyłaś na ,,unikatowy książkowy brylant z różową dedykacją''

    Pozdrawiam
    Autorka
    Gosia Nowacka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Gosiu, za spotkanie, za różową dedykacje, i za to że mogłam je przeznaczyć na unikatowy książkowy brylant z różową dedykacją !
      Pozdrawiam ,
      Lovebook

      Usuń
  2. Bardzo dobra recenzja. Też czytałam tą książkę i tak samo jak tobie bardzo mi się spodobała. I ten zarozumiały Michał... ;-P
    Po Prostu świetna książka !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Tak, ten zarozumiały Michał, zapadnie mi w pamięci. Czekam na chwilę, kiedy będę mieć przyjemność opowiedzenia o 2 części. :) A już nie długo, o autorce książki dowiecie się trochę więcej :)
      Pozdrawiam,
      Lovebook

      Usuń
  3. Po przeczytaniu recenzji naszła mnie chęć na przeczytaniu tej książki. Mam nadzieję, że niedługo ją zdobędę! :D Świetna recenzja! :)
    Pozdrowienia dla Autorki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że udało mi się przekonać czytelniczkę bloga do książki , nawet nie wiesz jak mi miło :)
      Co do książki, najszybciej znajdziesz ją u samej autorki.
      Pozdrawiam,
      Lovebook

      Usuń
  4. Książka dość nietypowa na mojej półce, a nietypowa dlatego że czytam głównie kryminały. O samej książce można napisać, że czyta się ją bardzo przyjemnie i szybko, a na twarzy co chwila pojawia się uśmiech, wciąga.:) Oryginalny tytuł, bardzo chwytliwy w pełni dopasowany do całości. Przeczytałam ją z przyjemnością i na pewno będę ją polecać. Bardzo dobra recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za słowa :) A co do książki, a raczej autorki , 1 września pojawi się wywiad z Małgosią Nowacką, na tej stronie ;) Zapraszam.
      Dla mnie ta książka, jak napisałam w recenzji była odskocznią, czytam inne książki, ale nie zmienia to faktu,że była to miła,lekka przerwa :)
      Pozdrawiam,
      Lovebook

      Usuń
  5. Bardzo spodobała mi sie twoja recenzja :) Zgadzam się z Tb w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, za miłe słowa :)
      Pozdrawiam,
      Lovebook

      Usuń
  6. Natrafiłam wczoraj na tą książkę i jestem w trakcie "załatwiania" xD Poczytałam już trochę na jej temat i widzę, że jest to niezwykła książka. Jak tylko dostanę tę niezwykłą książkę w swoje ręce zabieram się za czytanie i już zgaduje że ją pokocham jak wiele innych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypominam, ze w chwili obecnej ksiażki już nie można kupić. Nie kupujcie u Wydawnictwa

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie napisałaś recenzję. Wszystkie moje odczucia tu są. Brawo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, poproszę o dwa egzemplarze, pozdrawiam Małgosia Małachowska

    OdpowiedzUsuń

Design


Wszystkie treści zamieszczane na tym blogu są mojego autorstwa oraz chronione są prawem autorskim [Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa: 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych].

Nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej zgody.

( Dz.U. z 2000 r.Nr 80, poz. 904 )

.

.

Search