niedziela, 23 grudnia 2012

Świątecznie...

Witajcie, mam nadzieje że wybaczycie mi tę nieobecność, na swoje usprawiedliwienie mam to iż świąteczne przygotowania wciągnęły mnie na maksa i wszystkie ozdoby choinkowe babeczki , prezenty , i inne świąteczne bibeloty porwały mnie i nie chce wracać. 
Po ostatnim nie wypalonym końcu świata stwierdziłam że raz się żyje i nie można wciąż żyć nauką, prawda? Wszyscy gimnazjaliści maturzyści i inni nie obawiajcie, się zdacie wszystko, najważniejsze jest wasze szczęście i chwile które zapadną w waszych wspomnieniach! Nie pozwólmy aby nauka i codzienność przysypały nasze marzenia! 
A co do recenzji eh, wciąż na nic nie mam czasu, Ale teraz będzie te 5 dni i obiecuje wam że włożę wszystkie zaległe recenzje no i tą niespodziankę która nadal czeka spokojnie nie zapomniałam :) 
Dziś upiekłam babeczki na jutrzejszą wigilię niżej wstawiam zdjęcie . to dopiero moje pierwsze spotkania z słodkościami w kuchni ale może nie ostatnie. 
Chciałabym życzyć wam cudownych, magicznych świąt abyście mieli marzenia  i je realizowali. 
Dziękuje wam że jesteście że czytacie wbrew pozorom jest to dla mnie bardzo ważne i podbudowujecie mnie każdym wejściem. 
Jeszcze raz cudownych świąt ! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Design


Wszystkie treści zamieszczane na tym blogu są mojego autorstwa oraz chronione są prawem autorskim [Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa: 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych].

Nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej zgody.

( Dz.U. z 2000 r.Nr 80, poz. 904 )

.

.

Search